Benedicte Arntzen

rskavalkade I

• Publisert: 28.12.2018, 18:49
  • Kategori: mnedlig oppsummering
  • Herlighet, 2018 - for et fantastisk r. Det har virkelig flydd forbi! 2018 tok meg med storm med fantastiske reiser og opplevelser, mennesker jeg aldri vil glemme, bekjentskaper fra hele verden, fester jeg fortsatt drmmer om og minner jeg skal leve p til jeg dr. Jeg har jo ikke blogget dette ret, s tenkte det kunne vre litt artig med en rask gjennomgang. Jeg gleder meg til oppsummere dette ret, og jeg gleder meg til starte p et nytt. Her har dere en kort oppsummering av mitt 2018.

Januar

Vi startet ret med en nyttrsaften i Paris der vi etter ha sett fyrverkeriene ved eiffeltrnet dro hjem til hotellet vi alltid bor p og tok et bad, drakk vin og nt bare vre oss to p en nyttrsaften. feire nyttrsaften alene var et godt valg, jeg slapp unna alle forventninger og hadde den beste kvelden jeg kunne huske. Denne nyttrsaften, ett r senere, er vi igjen i Paris for feire nok et nytt r. Meg og han fine. Plutselig var det tradisjon.

Nr jeg kom hjem inns jeg at livet mitt var opp til meg og jeg hadde de siste rene latt det ta en kjip retning. Jeg bestemte meg for endre ting, s jeg droppet p dd og liv skulle holde kontakt med en haug av mennesker jeg stresset mer over enn gledet over, jeg begynte trene med PT og sa opp heltidsstillingen min for begynne g realfag. Jeg fikk et akutt behov for utvikle meg og f mer kunnskap. Dette var definitivt det rette valget for meg p denne tiden.

Februar
    Vi kickstartet mneden ved sette oss p et fly til Marokko, nrmere bestemt Marrakesh. Fantastisk sted, s mye kultur. Det var virkelig som reise i tid, men folket var s overveldende hyggelig og arkitekturen der var utrolig. Vi drakk alt for mye myntete, og Sivert som er s redd for slanger fikk testet frykten da gatemusikanter konstant dytter kobraene sine p deg i hp om at du vil betale de en slant for se kobraen danse. Anbefales!!

Jeg farget forvrig hret blondt igjen ogs. Jeg vet ikke om det er verdt nevne, men here you go. Februar ellers var ganske psykisk slitsom fordi jeg begynte p skole og prvde f nye venner, samtidig som jeg skulle vende meg til studentlivet igjen. Jeg tilbragte mesteparten av tiden p skolen.

Mars
    S kom mars og kjresten tok meg med tilbake til Paris for noen dager med ferie som jeg ikke skjnte selv hvor srt jeg trengte. Vi gjorde stort sett ikke annet enn spise og det var en helt fantastisk etterlengtet tur. De fikk skvist oss inn p hotellet vi pleier ha, til tross for at vi bestilte et par dager bare fr vi dro, men de spontane turene endre ofte opp med vre de beste. Skikkelig behagelig ferie med masse kvalitetstid med verdens fineste person. Jeg elsker Paris. Det er vr by.

Bildet kan inneholde: en eller flere personer, sko og utendrs

April
    Det var pskeferie og vi reiste til Barcelona for frste gang. Vi hadde hpet p pskesol, og fikk fantastiske 17 grader!!! Barcelona imponerte med fantastisk mye god mat, og hyggelige strk. Spanias svar p Paris? Vi spiste tapas s det holdt, drakk god l, jogget p stranden og nt slippe g med tykke jakker. Vi fikk rett og slett en forsmak p sommer og den motivasjonen vi trengte til ta fatt p det som for meg ble en heavy eksamensperiode.

Bildet kan inneholde: en eller flere personer og utendrs

I april hadde vi ogs hyggelige vinkvelder og jeg kommer spesielt alltid til huske en fantastisk kveld som startet med at vi spiste reker for feire en siste kveld fr eksamen, som endte opp med at vi alle tok tatoveringer i fylla. Hjemme p spisebordet hos oss vel og merke. En kveld for bkene.

Mai
    S kom mai og Norge slo p stortrommen med rekordvr. Vi fikk ikke reist bort p grunn av eksamensperioden, men det gjorde jo virkelig ingen ting nr vi kunne sette i gang med grillsesongen. Vi hadde noen fine toppturer i finvret, grillet x antall ganger i parken, var i konfirmasjoner og sov under pen himmel. Og ikke minst, jeg nailet alle eksamener og kunne i slutten av mai endelig ta ferie.

Bildet kan inneholde: 1 person, smiler, natt og utendrs

I tillegg hostet vi 17. mai frokosten igjen, som forvrig var en total fiasko, men det er en annen historie.

Bildet kan inneholde: bord, mat og innendrs

Juni
    Frste dag i juni reiste vi p tidenes btferie med Kristian og Caroline langs kysten i Kroatia. Jeg kunne feriert som dette for alltid, det var s behagelig og kapteinen vr viste oss steder som var helt fantastiske lokale perler. Vi solte oss, spiste masse calamaris, badet, lo, drakk sommerdrinker og levde livet. Jeg nt hvert sekund av denne turen i s godt selskap.

Bildet kan inneholde: 2 personer, folk som sitter, fjell, himmel, hav, utendrs, vann og natur

S fylte jeg de glade 21 og inviterte til fest hjemme i Tnsberg! Jeg har alltid vrt en person som er glad i bursdager (og oppmerksomhet, men det er en annen sak) og ingen ting varmet hjertet mitt som at s mange ble med til lille tnsberg for danse og feire. P selve dagen min var jeg lykkelig og fyllesyk, og feiret videre med familien. Jeg er ekstremt heldig.

Bildet kan inneholde: 1 person

Svosj, s var halve 2018 forbi. Det blir litt mye ta alt samtidig, s del 2 kommer i morgen!