Benedicte Arntzen

vkne i egen leilighet

• Publisert: 30.04.2017, 14:09
  • Inneholder sponsede produkter

God morgen, om det i det hele tatt er lov si nr klokken har bikket to.. vi har ikke gjort noe fornuftig i dag, kun surret rundt i hver vr morgenkpe med musikk p radioen, fr vi n omsider fikk lagd oss litt frokost. vkne i egen leilighet er fantastisk og jeg trives s inderlig med dette. Simen er snart p vei bort til oss, s planen for dagen er henge opp de siste bildene fr klesprosjektet m starte! Dagen i dag er langt roligere enn de andre dagene, s kanskje jeg til og med fr til ta outfit bilder i dag. Hper du fr en super sndag, vi snakkes mer etterp ❤

Her ser dere forresten kjkkenyen vr i marmor og de superfreshe kjkkenhndklrne fra missoni, de finner dere Her!

• Publisert: 30.04.2017, 14:09
  • 12 kommentarer
  • Jeg har offisielt byttet adresse

• Publisert: 29.04.2017, 19:51
  • Kategori: Blogg
  • God lrdag! Jeg har brukt natten og dagen s langt p flytte og jeg er offisielt en Oslo-chick! Det fles skikkelig godt vkne opp i solfylte Oslo og egen leilighet og jeg er overlykkelig over at det er som dette det vil vre fremover. Vi har hatt kaffebesk av Kristian og Caroline i alt rotet og fikk innflytningsgave med masse kos, det var skikkelig hyggelig. Beklager at jeg ikke har oppdatert dere noe i dag, og nr jeg frst skal skrive s blir det som dette - haha! Men leiligheten og hodet mitt er et rot i dag, s jeg merker jeg ikke har noe fornuftig komme med. P bildene ser dere i hvert fall litt av stuen vr! Ha en fantastisk lrdag, vi snakkes mer i morgen ❤

• 6 kommentarer
  • to dager i amsterdam - reisevideo

• Publisert: 28.04.2017, 16:00
  • 0bm4jvLSVVo

TO AVSLAPPENDE DAGER

Jeg er skikkelig drlig p huske filme nr jeg er ute reiser, men noen f klipp blir det alltids. Det siste ret p videregende var et r fult av smturer for meg og sivert og vi brukte unnskyldningen om at vi skulle se p ulike skoler til videre utdanning for f lov til dra. Det ble dermed en del turer p to og tre dager, men de turene er jo fylt med s mange gode minner og vi har opplevd mange kule steder. Jeg tenkte derfor at jeg kan lage noen smvideoer av de turene jeg har noen klipp fra, s dere kan se hvordan vi kom oss igjennom vgs, haha!

Amsterdam er jo helt fantastisk og vi hadde to skikkelig avslappende dager der vi dro p museer og kunstkafeer, og vi hadde bare ingen plan. Vi ruslet p tullipanmarkeder, dro i kirker og kikket p redlight district - hele turen var bare veldig behagelig og fylt med lite stress. Jeg husker vi omtrentlig var blakke, s hotellet var helt grusomt og vi har ledd s utrolig mye av det i ettertid. Det bodde katter p hotellet, og det var stor nok glippe under dren til rommet vrt at kattene kom seg inn. Helt herlig!

• Publisert: 28.04.2017, 16:00
  • 5 kommentarer
  • jeg fant en dagbok

• Publisert: 26.04.2017, 16:00
  • Kategori: tanker

Det er mye flelser rundt det skulle flytte, p samme mte som det er mye flelser knyttet til et hjem. Jeg driver rydder i alt av ting jeg har samlet opp etter 19 r og hjertet mitt skalv litt da jeg fant en gammel notatbok i bunnen av sokkeskuffen. Jeg dumpet ned p en av sppelsekkene med klr og pnet den frste siden og det er litt fint og litt vondt. For jeg fler at Benedicte fra 2011 var en liten og uvitende sjel p den ene siden, men jeg ser jo at jeg ikke var s uvitende og liten. Jeg skrev mye om en gutt jeg likte litt og de fleste dagbok sidene er skrevet som en gossipgirl scene, but hello - jeg var 13. Og jeg var da som n en veldig dramatisk og flsom person. Det som er rart med det er vel at da vi var yngre var det mer OK. Jeg tenkte aldri da jeg var 13 r gammel at jeg var for dramatisk, at jeg flte for mye eller at det var flaut fortelle. I dag gjr jeg nok mer det. Det var 2011 og jeg skrev om tiden der pappa nettopp var blitt syk. Det var 2011 og jeg skrev om meldingen jeg hadde forfalsket og vist til lreren for kunne vre hjemme fra skolen og skjekke at alt var bra med han. Jeg skrev om min frste tur til London der jeg hadde lst meg inn p doen p hotellet og grtt stille med fjeset presset ned mot et hndkle for at familien min ikke skulle hre at jeg var utslitt. Jeg skrev om ensomhet. Om det ikke hre til. Jeg skrev at jeg trodde noe var galt med meg, for nr skolen var ferdig og alle skyndtet seg hjem, s ruslet 13 r gamle meg bort p matbutikken og satt alene p en benk for ikke vre s alene. Jeg var 13 r gammel og istedet for vre redd for at jakken min ikke var kul nok og at strikken p buksebeina ikke var p riktig plass som de fleste andre p min alder, s var jeg heller bekymret for om pappa skulle bli mer syk eller om han aldri skulle bli bra. S blar jeg om sidene og leser side opp og side ned om hvor mye jeg gleder meg til bli voksen og flytte ut, og det er vel nettopp der jeg er n. Voksen og skal flytte ut. Men s sitter jeg her - p en sppelsekk som voksen, og jeg flytter kanskje til helgen men hodet mitt er et akkurat like stort rot som da jeg var 13, og det er vel p tide at jeg innser at man kan reise og flykte s mye man vil, men hodet kommer man ikke unna. Jeg skal flytte til et sted som er mitt og s skal jeg starte prosessen for finne tryggheten og roen som jeg har forskt finne siden jeg var 13.

• Publisert: 26.04.2017, 16:00
  • Kategori: tanker
  • Favoritter for yeblikket

• Publisert: 20.04.2017, 10:54
  • MINE FAVORITTER FOR YEBLIKKET

Yndlingsplagg

Hoodies.

Favoritt sko

h, og jeg som er s svak for sko/vesker. Jeg har hatt litt hekta p slippers egt hele livet fordi det er comfy og jeg slipper bye meg, hehe. Men for yeblikket er det sneakersene mine som er fra Nelly!

Favoritt tilbehr

Hermes armebndet mitt

Favoritt bok / magasin

Jeg liker Linnea Myhre sine bker, og jeg abbonerer p elle som ogs er mitt favoritt magasin!

Favoritt makeup produkt

Jeg suger p sminke og kjper det billigste p hm, som resulterer i fet hud og kviser :)))

Siste kjp

Levis skjrt p markedet p Phi Phi!

Rareste kjp

Jeg ender jo alltid opp med s mange rare kjp fordi jeg blir fristet av alt billig som man ikke trenger som notatbker, kaktuser, blomsterpotter osv, s butikker som tgr og sstrene grene eller markeder for den saks skyld er farlig for meg. Det rareste jeg har kjpt denne mneden m nok derfor vre en vin-elefant jeg fant p nattmarkedet i Bangkok. Jepp, en vin-elefant.

Favoritt instagram

Grimcorn/ Elisebahia er mine norske favoritter!

Favoritt reiseml

Jeg elsket meg i Thailand og syns hele stemningen, vret, naturen osv. var paradis! S det er nok en ny favoritt. Eller s var jo Zimbabwe et eventyr i seg selv, men det vil jeg ikke akkurat se p som ferie.

Fremtidlig reiseml

Ibiza 4. juni!

Favoritt brand

Alexander Wang, ganni, acne

Strste garderobeutfordring

Vinter. Haha, enkelt og greit. Jeg takler ikke kulde og kule outfits s jeg har typ gjemt meg i store gensere hele denne sessongen. Takk gud for at varmere tider kommer!

• Publisert: 20.04.2017, 10:54
  • 6 kommentarer
  • ET DGN I DUBAI (reisevideo)

• Publisert: 18.04.2017, 21:52
  • DUBAI P 24 TIMER

P turen vr til afrika hadde vi nyaktig 24 timer sl ihjel i Dubai, det ble rkentur, shopping, kamelride og digg mat og jeg samlet det hele i en tre minutter lang video. Jeg er skikkelig noob (sier man fortsatt det eller har jeg vrt borte fra skole for lenge?) p dette med redigering av video, men det er jo en morsom mte formidle ting p, s jeg har skikkelig lyst til bli bedre p det! Hper dere ogs liker det ♥

• Publisert: 18.04.2017, 21:52
  • 8 kommentarer
  • Derfor drikker man ikke russisk vodka

• Publisert: 18.04.2017, 16:50
  • Kategori: Blogg
  • Vi sitter ikke lenge stille av gangen og 1,5 time etter vi hadde kommet inn dren hjemme startet det ringe p dren med venner strmmende inn. Vi hadde nemlig lyst til f med oss litt av pskekosen vi ogs, s tok saken i egne hender og inviterte til pskepilsing p takterrassen. Og herlighet, vi hadde det s gy. vre full fra klokken 14 p russisk vodka er jo gjerne ikke en god ting, men frer til mye latter og dumme valg. Dette er s Harry og norskt som det bare blir! Og det beste - Vegard var hjemme. I hvert fall fikk vi sett han noen timer, og det er bedre en ikke noe. N er det GODT at han snart kommer hjem, vi savner et tredje hjul. I dag er der jobb for min del, litt redusert med jetlag og russisk bakfull, men ellers tip top og jeg kjenner ferie har gitt meg masse energi!! Hper du har det fint ❤ i kveld kommer en liten video fra svippturen vr til Dubai, s sikk innom senere!

• Et siste antrekk

• Publisert: 17.04.2017, 20:23

• noen siste bilder

• Publisert: 17.04.2017, 13:13
  • Kategori: reise

• Turen er omsider over og nr du leser dette er vi nok godt plassert i trange flyseter for det neste dgnet. Jeg har hatt det s utrolig fint denne uken og jeg kunne ikke drmt om en bedre pske. Virkelig, Thailand er helt fantastisk, jeg gleder meg til kunne dra tilbake! Med hvite strender, tropiske fisker, varme, hyggelige mennesker, billige priser og masse se - det er vel ikke noe mer man muligens kunne nsket seg p ferie. N er det tilbake til rutiner og hverdag, som blir godt det ogs. Det er jo det som gjr ferie ekstra stas - dessuten s har jeg s fiin jobb og hverdag generellt at det ikke er noe pes komme tilbake til. Jeg hper virkelig psken din har vrt fin, jeg fler ikke jeg har ftt blogget som jeg nsker og som meg hele uken egentlig pga alt som skjedde med frst stress med visum og reisen, og deretter de negative kommentarene - det er ikke meningen at f personer skal kunne delegge for alle andre som er her inne leser, jeg er helt enig i at jeg har virket distansert og fravrende. N er det i hvertfall slutt p det! Psken er jo for tilbringe tid med de man er glad i og sette pris p alt rundt seg. Vi trenger jo ikke vre perfekte heller, det var jo det jesus srget for da han tok p seg alle menneskers synder i psken. Der fikk jeg jaggu lurt inn litt info fra rle-timene p vgs ogs, gitt. Hehe. Ha en super og avlsappende mandag, senere i dag kommer det video! ♥

• 14 kommentarer
  • p utsiden av kaoset

• Publisert: 16.04.2017, 18:30

• .. EN LITEN PERLE

Bangkok er hektisk og vi ble gende lete etter et hyggelig spisested med aircondition hvor det ikke var s mye folk. Plutselig kom vi over denne lille perlen av et sted med masse lokal mat, men ogs annet snacks og smoothier. Vi likte oss s godt at vi dro tilbake denne gangen vi var i bangkok - og se s hyggelig det er der. Den ligger rett ved den kjente partygaten, s det er lett finne frem hvis du nsker dra dit. Adresse: Sansen soi 2, phra nakhon. N er psken og turen straks over og vi vender snuten mot flyplassen. Vi er ikke hjemme fr i morgen, s jeg skal f oppdatert med mine siste bilder fra thailand fr den tid. Hper din pske har vrt fin og at du har ftt slappet av skikkelig. ♥ Neste stopp for oss - russland, haha!

• Publisert: 16.04.2017, 18:30
  • Et siste stopp

• Publisert: 16.04.2017, 15:00

• NOK ET FANTASTIKS HOTELL

Det er noe med det at nr ting er billig, da forventer man ikke stort. For alle oppholdene vi har hatt i Thailand har vi totalt brukt 1000 kr, og da vrt frste hotell i bangkok hadde den utsikten og var helt fantastisk, hotellet vrt i Krabi hadde rooftop og l midt i sentrum, s tenkte vi at n mtte det snart g galt, det siste hotellet kan jo ikke vre like fint. Men jo - her bor vi for yeblikket. Boblebad og aromadusj p rommet, spa i etasjen over oss og himmelmyk seng. Thailand er helt fantastisk, det er det ingenting si p - jeg skjnner at nordmenn drar hit i hytt og pine.

• Publisert: 16.04.2017, 15:00
  • 2 kommentarer
  • Jeg ante ikke det skulle bli s vanskelig

• Publisert: 16.04.2017, 10:04

• ANTREKK I VARMEN

Jeg var forberedt p kunne ta outfitbilder som en del av bloggingen p denne turen, s jeg har hatt meg meg en del outfits som var planlagt og klare, men jeg ante ikke at det skulle bli s vanskelig. Det er s ubeskrivelig varmt og klamt her, og med Songkran i tilleg da, hvor du blir bokstavlig talt gjennomvt hvor enn du gr s har jeg ikke ftt til vise dere i det hele tatt, rett og slett fordi jeg bare har kastet p meg lse kjoler og en bikini. Den kjolen her har vrt gull verdt fr songkran fordi den er ls og verdens mest behagelige kjole og jeg digger passformen p den (fra bik bok), men under songkran var jo denne ubrukelig fordi den mildt sagt ble litt gjennomsiktig, haha. S da var vi tilbake til start med en tunika og flip flops - ikke akkurat noe dere nsker se her. Hotellet vrt i Bangkok denne gangen er forresten helt amazing!! Jeg gleder meg skikkelig til vise dere senere i dag. Ha en super lrdag ♥

• Publisert: 16.04.2017, 10:04
  • China town

• Publisert: 15.04.2017, 21:03
  • Kategori: Blogg
  • Ogs plutselig p andre siden av jorden mtte vi p kjentfolk! Fanny er ute reiser alene (!!) s vi mttes for utforske china town, og fr vi viste ord av det var vi med p en tuk tuk -guide med templer og klesfabrikker. Vi fikk med andre ord virkelig utforsket Bangkok p kort tid, haha! Jeg syns det er s imponerende at Fanny reiser alene. Det gjelder generelt for folk som har gutsen til det, jeg tror nok ikke det er for alle - selv om man anntaklig vokser sykt p det og lrer mye om seg selv p turen ogs. For en styrke, jeg skulle nske jeg ogs hadde det i meg, hehe. Dagen i Bangkok ble rundet av p et gigantisk kjpesenter med alt fra suvenirer og dyre merkeklr til mobildeksler og iPhones. Man aner jo ikke hva som er falskt og ikke her, men det er jo litt av morra nr det er s billig. Noe av det i hvert fall. S n har vi alle tre matchende "gucci" t-shirts, jeg fant en levis shorts og ellers fikk jeg kjpt litt gullringer. Dette har ikke akkurat vrt noen shoppingtur, og det har egentlig vrt litt godt. Jeg fler egentlig ikke lenger at jeg trenger noe, og har ikke sett etter noe hele turen - da blir det ekstra morsomt nr man finner noe fint. Jeg er heldig som har muligheten til reise og oppleve alts, virkelig. Hvis du er i Bangkok noen gang ville jeg tatt en tuk tuk gjennom china town for ha sett det, men det var ikke verdt stoppe der egentlig. Det var ekstremt mye mennesker, veldig varmt pga alle grillene p gata og luktet litt vondt av sppel. Men det er kult ha sett det, det er s rart hvordan det blir egne bydeler og samfunn i strre byer! Hper du har hatt en fin fredag og nyter helg ❤ beklager drlig med oppdateringer, jeg prver igjen i morgen.

• uansett hva jeg gjr

• Publisert: 14.04.2017, 14:20
  • Kategori: Blogg

• Hei og god helg! Jeg er alt for varm disse dager til ta p meg noe kult, derfor har det blitt minimalt med outfits fra denne turen. Jeg gr typ bare i bikini, for uansett hva jeg gjr eller har p meg s er jeg gjennomsvett. Hehe. Men i gr kveld var det regn og vind og jeg benyttet muligheten til ... ha et kult outfit. Og jeg ble svett for det, men det er en annen sak. Jeg har kun kjpt meg fire ting p denne turen her, dette skjrtet er en av de og jeg kjpte det samme i denim. De er fra Levis, men er kjpt p phi phi, s er garantert ikke ekte (flink som informererer?!). De er super kule syntes jeg og jeg gleder meg til bruke de i en norsk sommer. Ah, norsk sommer, dere - det nrmer seg!! Uansett s har det blitt helg igjen og turen vr nrmer seg over. En tur som dette fr man jo egentlig ikke nok av, men 10 dager er egentlig alt for kort. Jeg er fortsatt jetlagged liksom. Men men, det var super deilig med litt varme og nok et land krysse av p kartet. Det begynner bli en del vi har opplevd sammen n, s det er veldig gy. Hper du fr en fantastisk helg, jeg skal straks fly videre til bangkok - vi snakkes der ♥

• Henna tattoveringen

• Publisert: 13.04.2017, 05:12
  • rescue center

• Publisert: 12.04.2017, 17:45

• look of the day

• Publisert: 12.04.2017, 13:37

• HENNA TATTOO AND A LOOSE FIT DRESS

Dette er alt jeg orker g i om dagen! Flip flops og lse klr, fordi jeg er s inderlig svett til en hver tid :) Hehe, uansett - her ser dere et par bilder av henna tattooen som jeg tok i gr. Jeg sovnet p hnden min i gr kveld og vknet med samme henna tattis i annsiktet, s jeg startet dagen med skrubbe fjeset mitt i hotel-hndpe. Fantastisk! Jeg skal f vist henna tattoveringen bedre i lpet av morgendagen. Vi snakkes mer i kveld!

• Publisert: 12.04.2017, 13:37
  • relaxation

• Publisert: 12.04.2017, 10:00
  • EN FANTASTISK MTE AVSLUTTE DAGEN P

De fleste vet nok at massasje er big i Thailand, spesielt for oss som er vandt til at det er en luksusvare som koster. Her der i mot koster massasje i en time 85kr og det har dermed blitt et daglig punkt p listen. Jeg hadde virkelig ingen anelse om at det var s sinnsykt deilig, jeg trodde det hele var litt overvurdert, men nei! Nrmeste naboen til hotellet vrt er dette hyggelige stedet med verdens skjnneste jenter som jobber og super renslige lokaler. Da fles det ekstra godt!

• Publisert: 12.04.2017, 10:00
  • 6 kommentarer
  • det ser ikke ut som dette i virkeligheten

• Publisert: 11.04.2017, 19:48

EN DRMMEVERDEN

Til n har vi begge falt helt for thailand. Stemningen, varmen, utsikten og maten - alt er bare et eventyr og hvor enn vi snur oss er det bare utrolig vakkert. Vi har til n vrt i bangkok, krabi, ao nang og koh phi phi, og favoritten til n m vre phi phi yen. Virkelig - palmer og turkist hav, nemofisker, glade mennesker, barer, ville aper og varme er helt utrolig og det er synd at ingen av bildene jeg har tatt fr frem slik det egentlig ser ut i virkeligheten. Det er ubeskrivelig vakkert. I kveld har vi vrt p full moon party p stranden, sett p fire-show og tatt henna tattoo. I morgen derimot har vi ingen planer, s vi tar i mot alt av forslag om noen har noen tips! Vi har blitt tipset om beske et omrde med elefanter, i og med at elefanter er hellige her i Thailand. Jeg har forskt google litt, for jeg nsker ikke sttte noe som ikke er bra, men finner s miksede tilbakemeldinger og erfaringer at jeg syns det er vanskelig. Noen sier elefantene i Thailand er drlig behandlet, noen sier de er kjempe bra behandlet fordi de er hellige og en stor opplevelse. P nett str det ogs at elefantene i thailand har for lite plass bevege seg p og at de hadde vrt utrydningstruet hvis det ikke hadde vrt for at turister dekket at noen tok seg av de. Noen sier at de fleste elefanter er privateid som kjeledyr og at det varierer p oppdragelse og friplass fra sted til sted, det er derfor s innmari vanskelig vite. De i resepsjonen her mener at det bare er tull at de blir behandlet drlig og at da hadde de vrt stoppet for lengst her hvor de er hellige - men igjen, de jobber jo med dette. De vil vel selge. Jeg skal gjre litt mer research fr vi evt bestemmer oss. Har tre venninner som har vrt der og ingen av de hadde noen drlig opplevelse og det hadde jo vrt gy se asiatiske elefanter etter ha jobbet med skadde elefanter i afrika. Vi fr se. Setter stooor pris p tips og erfaringer angende dette! Resten av morgendagen skal forhpentligvis g til endelig begynne p den brunfargen. Vi har liksom ikke tatt oss tid til det s langt og det er litt dumt, men det er s mye se og gjre her at det er ikke akkurat p toppen av listen. Hper din tirsdag har vrt superfin!

• Publisert: 11.04.2017, 19:48
  • 12 kommentarer
  • I dag badet jeg med aper

• Publisert: 11.04.2017, 13:56
  • Kategori: Blogg
  • Vi har flyttet p oss igjen, og er for yeblikket p yen Koh phi phi! Dette er virkelig paradis og bilder fr ikke en gang frem litt av hvordan det faktisk ser ut her. P yen er det en del aper, s vi dro til en strand der apene elsket leke med turister fordi de fr mat. De badet og lp rundt i trrne og det var skikkelig artig se de i det naturlige. Nettet p hotellet vil ikke fungere, s jeg fr ikke lastet opp fler enn disse bildene akkurat n, men skal forske oppdatere dette innlegget med flere bilder nr det er oppe gr igjen! Hper du har det fint ❤

• S du mister pusten..

• Publisert: 10.04.2017, 19:20
  • Om s bare i et sekund

• VI HAR FORFLYTTET OSS

• Publisert: 10.04.2017, 14:07

• TURKIST HAV OG KOKKOS
    Det har skjedd masse gy i dag mellom slagene! Vi fly grytidlig til Krabi i Thailand og har sjekket inn p et helmaks hotell med rooftop og basseng. Vi har tilbragt hele dagen p stranda med hver vr kokkosntt og ikke hatt en eneste sky til tross for at det var meldt regn! Fr n da, n ser det ut som at det nrmer seg noe mrke greier. Her er klokken 19 n, s vi er tilbake p rommet for dusje og stelle oss litt fr det er middagstid. Her er det milevis med boder med fake levis, band t-shirts, flip flops og buddha firgurer - skikkelig kul atmosfre og ikke noe stress. Og ikke minst s er det en haug av backpackere som er p vr alder, det er alltid gy! Jeg hper du har en fin start p mandagen din og uken ♥ Og takk for stttende kommentarer og meldinger etter kaoset i natt/morges. Vi snakkes etterp!

• Publisert: 10.04.2017, 14:07
  • 4 kommentarer
  • utsikt og buddhistisk nyttr

• Publisert: 09.04.2017, 18:30

• BILDEDRYSS FRA VR FRSTE DAG I THAILAND

Hvordan skal jeg oppsummere denne dagen? Hektisk, kanskje - men samtidig absolutt ikke. Vi ruslet og pratet og koste oss hele formiddagen p vei til templene som var stengt, fr vi rundet av dagen med middag p en rooftop, et kveldsbad og raketter klokken tolv. Her i Thailand er det nemlig tid for new years feiringen som tilhrer Buddhismen. Hele tradisjonen gr ut p at folk velsigner menneskene rundt seg med vann, men det hele har blitt en eneste stor vannkrig uten regler. Vi har gledet oss skikkelig til delta p dette, s den 13. er selve datoen. Jeg skal lage film! Over har dere et par bilder fra dagen i Bangkok! Jeg hper du har hatt en super helg og er klar for ferieuke. Hva enn du skal ♥

• Publisert: 09.04.2017, 18:30
  • 9 kommentarer
  • et drlig valgt antrekk

• Publisert: 09.04.2017, 12:52

• I NYDELIGE BANGKOK

God morgen fra Bangkok! Vi er skikkelig slve i dag etter tidenes flyrute, s vi har i grunn bare somlet oss igjennom morningen. Planen var en tempel-runde her i byen, men det er sndag fr nyttr og det betyr tydeligvis mye for thaiene, derfor kommer ingen ikke-troende inn fr kveldstid. Vi har derfor ruslet byen rundt omtrentlig og krysset elver, vrt p blomstermarkeder, vrt p shopping og spist lunsj p skybar. S mye og dagen er langt i fra over, snn er det alltid i storbyer. Alt for mye man vil gjre, som regel p alt for liten tid. Jeg kjenner dog at jeg gleder meg til forflytte meg til strandferien jeg har lengtet snn etter, selv om Bangkok absolutt er fantastisk fint er det en litt slitsom by med mye lyder, bevegelser, lukter og inntrykk. Stor forskjell p rike og fattige er det ogs. Veldig stor, men det er vel i storbyer dette blir ekstra tydelig. Uansett, jeg ville bare vise dere hva jeg har p meg i dag, som forresten var et drlig valg - jeg kan snart vri opp kjolen min :) svett. Hehe, sorry for info! N er det endelig tid for etterlengtet spa fr det er middagstid her i storbyen. Stikk innom om en liten stund for se hva jeg har kjpt meg! ♥ Enn s lenge, nyt sndagen din.

• Publisert: 09.04.2017, 12:52
  • tid for nye eventyr

• Publisert: 07.04.2017, 14:30
  • Kategori: Blogg

• Da var tiden inne for prve oss p dette kaoset og vi er for yeblikket p flyplassen! Jeg reiser i joggis som alltid, og sitter behagelig til med en kaffe og et moteblad - da kommer man langt. Jeg elsker selve flyingen ogs, det er jo tross alt en del av turen og bestr av mye spenning og glede! Sivert derimot er ikke like glad i flyplasser og forsvinner alltid for g rundt se p fly og andre saker p flyplassen, snn som n. Jeg aner virkelig ikke hvor han er, haha! Uansett, s blir det litt flytid n og lenge til vi hres, selvom bloggen vil bli gjevnlig oppdatert mens jeg flyr. For eksempel med en video om bare et par timer, s det blir gy - da fr du stikke innom! Hper du fr en super helg, vi snakkes i det store utland ♥

• 10 kommentarer
  • Det mtte g galt en gang

• Publisert: 05.04.2017, 16:00

ETTER S MYE REISING

Til tross for kaos og stress i hodet er vret fantastisk og jeg elsker denne vrtiden der man gjerne kler seg litt i underkant fordi man s gjerne vil det skal vre varmt nok. Jeg er s glad i lyset og den flelsen av at man har sommeren i vente, og dermed mye annet glede seg til ogs. Jeg har svidt startet pakke for ferie og har rotet frem alt fra levis shortser til sommerkjoler og det er s sykt digg. Man er s mye freshere om sommeren, det er rart med det. Bde i klesstil og sinn fler jeg. Vel, for flge opp forrige innlegg litt s har vi ftt hastetime p den russiske ambassaden, s i morgen klokken 6(!!) gr turen dit i hp om f fikset det hele, dog de ikke lovet noe og det hele kostet oss 2000 ekstra. Kjipt men vr egne skyld. Etter s mye reising mtte det g galt en gang. Hper du har en fin onsdag, vi er halvveis til helg og for mange ferie!! wiii! Kos deg i kveld ♥